Naším poslaním je minimalizovať nepríjemnosti zákazníkov. Naši zákazníci preto určujú našu kvalitu. V pravom duchu Kaizen sa toto poslanie nikdy nekončí.
Hlasy našich zákazníkov
Naši zákazníci sú najdôležitejšími ľuďmi, ktorých treba počúvať, keď ide o pochopenie toho, čo znamená kvalita Toyota. Ich nezávislé názory a skúsenosti s ich vozidlami nám napovedajú, či sa naše ciele v oblasti kvality plnia. Ich spätná väzba nám poskytuje reálne informácie, ktoré potrebujeme na zlepšovanie a výrobu stále lepších vozidiel.
Vždy sme pripravení počúvať hlasy našich zákazníkov a venujeme rovnakú pozornosť kritike ako pochvale.Kvalita sa netýka len produktov, ktoré dodávame, ale aj kvality práce, ktorú vykonávame vo všetkých oblastiach našej činnosti a pre všetkých "interných" zákazníkov.